Voetbalontwikkelingsplan

Woord vooraf

Het voetbalontwikkelingsplan bevat een beschrijving van de wijze waarop wij bij vv de Leeuw het jeugdvoetbal binnen onze vereniging vorm willen geven. Daarnaast is dit voetbalontwikkelingsplan bedoeld als richtinggevend kader om de vrijwilligers van vv de Leeuw en andere geïnteresseerden te informeren en te ondersteunen.

De Leeuw kent haar wortels in de buurt Treebeek, het Leeuwstuk, in Brunssum. Hier proberen wij ervoor te zorgen dat andere verenigingen met plezier naar de Leeuw komen en met een goed gevoel weer bij onze vereniging weg gaan.
Dit wordt mede veroorzaakt doordat sportiviteit bij de Leeuw hoog in het vaandel staat. Daarnaast draagt het familiegevoel, dat er bij de Leeuw heerst, bij aan de status die de Leeuw in voorgaande jaren heeft opgebouwd.

De Leeuw wil een goed geleide en adequaat georganiseerde vereniging zijn met een ambitieuze uitstraling, waarbij zij openstaat voor samenwerking met andere sportverenigingen.
Om deze ambitieuze uitstraling te bewerkstelligen willen wij bij de Leeuw voor onze activiteiten gebruik maken van zowel een goed opgeleid kader van vrijwilligers, als een moderne accommodatie die goed onderhouden wordt. Daarnaast streven wij bij de Leeuw ernaar een actieve en financieel gezonde vereniging te zijn waarbij de prestatieve tak en de recreatieve tak samen komen en deze ervoor zorgen dat de Leeuwenfamilie met veel plezier de vereniging een warm hart toe blijft dragen.

Binnenkort meer informatie over het huidige voetbalontwikkelingsplan.