Voorbereiding opening nieuwbouw

Hulp Sportpark R.K.V.V. De Leeuw

Vanaf maandag 3 juni zullen er geen voetbal gerelateerde activiteiten meer gaan plaatsvinden voor zowel de jeugdteams als voor de lagere seniorenteams. Het 1ste elftal kan nog nacompetitie behalen, hier zal dan ook een uitzondering voor worden gemaakt.

In de maand juni willen we diverse werkzaamheden gaan uitvoeren onder begeleiding en aansturing van de commissie ‘Onderhoud en Accommodatie’, zodat het gehele sportpark vóór het openingsweekend er pico bello bij ligt en daar hebben wij jullie hulp bij nodig. De werkzaamheden die in juni dienen te gaan plaatsvinden zijn:

1. Het upgraden van de zittribune, schoonmaken, banken schuren en opnieuw in de verf zetten
  2. Het schoonmaken van de reclameborden langs het gehele hoofdveld
  3. Inventarisatie van de toestand van alle doelnetten

Hiervoor zijn de volgende dagen en datums voor ingepland: zaterdag 1 juni, woensdag 5 juni (middag en/of avond) en zaterdag 8 juni 2024.

Op zaterdag 15 juni én op maandag 17 juni, dinsdag 18 juni en woensdag 19 juni zal de verhuizing en het leeghalen van de tijdelijke huisvesting dienen plaats te vinden.

Hierbij kunnen we veel handjes gebruiken en vragen hiervoor eveneens de medewerking en hulp vanuit de verenigingsleden en ouders.

Wil jij graag jouw steentje bijdragen aan de werkzaamheden? Vul dan je gegevens middels onderstaand formulier in. Alle hulp is meer dan welkom.

Wanneer de aanmeldingen binnenkomen, zullen wij een schema opmaken met wie we wanneer kunnen inzetten. Nadat deze bekend is, zal deze direct gedeeld worden met de vrijwilligers.