Sponsoractie Plus Quaedvlieg

Hoe werkt de Plus Quaedvlieg sponsorpas?

Ben je al bekend met de spaaractie van PLUS Quaedvlieg om een deel van je aangekochte kleding terug te verdienen? Graag vestigen we nogmaals aandacht op de spaaractie die PLUS in samenwerking met De Leeuw heeft opgezet om spaarzegels te sparen en daarmee geld te verdienen. Bij besteding van iedere € 10,00 en op vertoon van de sponsorpas ontvang je namelijk zegels. Ieder vol spaarboekje is € 4,00 waard, met een maximaal te verdienen bedrag van € 18,00 per jaar. Uitbetaling vindt halfjaarlijks plaats door onze penningmeester op het bij de ledenadministratie bekende IBAN-nummer.

Het enige dat dus nodig is, is boodschappen doen bij de PLUS, zegels plakken en ieder vol boekje inleveren in de daarvoor bestemde brievenbus in de kantine! En ben je nog niet in het bezit van een sponsorpas? Laat dit dan even weten, zodat we je hiervan kunnen voorzien!

Zo help je dus niet alleen de eigen portemonnee, maar ook onze vereniging en hoofdsponsor PLUS Quaedvlieg!