Beste bezoeker

We zijn verheugd dat u interesse toont in onze bloeiende vereniging, één van de parels van de Gemeente Brunssum. Onze club is de grootste voetbalvereniging binnen de Gemeente Brunssum en heeft een belangrijke rol in het maatschappelijke leven.

Niet enkel omdat jongeren -ongeacht hun talenten of achtergrond- er zich op een sportieve manier uitleven, en daarnaast ook een set van normen en waarden meekrijgen. Maar ook omdat het voetbal bij R.K.V.V. De Leeuw mensen samenbrengt. Op het veld, achter de balustrade of op de tribunes ontstaan vriendschappen. Voetbal is meer dan louter een sport, zeker bij R.K.V.V De Leeuw.

Niet voor niks is dit samengevat onder de 5 kernwaardes van onze voetbalvereniging, namelijk:

1. Ik hoor erbij!
  2. Plezier & Gezelligheid
  3. Vooruitgang
  4. Droom van de toekomst
  5. Gewoon, doen!

Intussen telt onze vereniging méér dan 600 leden. Een team van ruim 60 trainers / leiders begeleiden de teams vanaf de JO6 tot en met de Veteranen. Onze jeugdopleiding wordt vanaf 2020 begeleid door DAOS (Dutch Acadamy Of Sports), vanaf september 2021 zal dit volledig uitgerold worden naar de vereniging toe, waarbij trainers / leiders zowel theoretische als praktische handvaten krijgen aangereikt om onze jeugdafdeling naar een hoger level te brengen en daarmee onderscheidend te zijn binnen de regio. Daarmee faciliteren wij ons visie om nog meer doorstroom van eigen jeugd naar het 1ste elftal te verwezenlijken.

Om jeugd- en senioren te blijven ontvangen binnen onze vereniging zijn wij ALTIJD op zoek naar enthousiaste vrijwilligers die hun steentje willen bijdragen om onze mooie vereniging verder te laten groeien!

Onze vereniging hoopt in 2023 een geheel nieuw sportcomplex te kunnen openen. Het bestuur is, in nauwe samenwerking met de Gemeente Brunssum al ruim 1,5 jaar aan de slag om deze droom daadwerkelijk te verwezenlijken om de toekomstbestendigheid van R.K.V.V. De Leeuw te kunnen waarborgen. Op 14 december 2021 zal hierover een besluit worden genomen door de gemeenteraad.

Wij hopen jullie snel te mogen ontvangen op sportpark Klingelsberg van R.K.V.V. De Leeuw.

Sportieve groet,

Het bestuur R.K.V.V. De Leeuw