Kleding ruilen

Hoe werkt het kledingfonds?

Ieder spelend lid van R.K.V.V. De Leeuw wordt voorzien van kleding. Dit wordt mede mogelijk gemaakt door onze hoofdsponsor Plus Quaedvlieg.

Waar heb je recht op? Hoe en wanneer kun je je kleding ophalen of omruilen? Hoe werkt dat precies met de Plus Quaedvlieg sponsorpas? Dat leggen we je allemaal hieronder uit.

Hoe werkt het kledingfonds?

Het kledingfonds heeft een looptijd van 4 voetbalseizoenen. Binnen deze termijn zullen alle spelende leden van onze club voorzien worden van een kledingpakket, zoals besloten op de ledenvergadering van 2016. Voor het dekken van de kosten t.b.v. aanschaf, reparatie en vervanging zal ieder spelend lid maandelijks een bedrag van € 1,50 in rekening gebracht worden, dit loopt synchroon met de betaling van de contributie. Na het verstrijken van deze termijn is door het bestuur besloten, in nauwe samenwerking met PLUS Quaedvlieg, de bestaande regeling omtrent het kledingfonds voort te zetten.

Hoe werkt de Plus Quaedvlieg sponsorpas?

De bijdrage t.b.v. het kledingfonds kun je volledig zelf terugverdienen door gebruik te maken van de PLUS Quaedvlieg sponsorpas. Op vertoon van de sponsorpas ontvang je een spaarkaart waarop je de GRATIS sponsorzegels kunt plakken. Een volle spaarkaart (met een waarde van € 4,00) kun je in de brievenbus in de kantine deponeren. Na een periode van 6 maanden zal er een overzicht gemaakt worden door de penningmeester en zul je het gespaarde geld van de club retour ontvangen, na deze verrekening gaat de volgende termijn in. De uitbetaling van het gespaarde bedrag geschiedt door de penningmeester en bedraagt ten hoogste € 9,00 per half jaar. Indien het door jou gespaarde bedrag groter is dan de uitbetaling zal de resterende waarde van de spaarkaarten ten goede komen aan onze club. Ook na het bereiken van de maximaal uit te bepalen bedrag vragen wij je dus door te blijven sparen.

Waar heb je recht op?

Alle spelende leden hebben recht op een paar sokken, korte broek, trainingspak (jas en broek) en een rugzak of tas.

De Kledingcommissie

• De kledingcommissie zorgt ervoor dat alle leden en teams zijn voorzien van het hele kledingpakket.
  • Nieuwe leden ontvangen eenmalig een kledingpakket bestaand uit: trainingsjas, trainingsbroek, wit voetbalbroekje, rode sokken en een tas (afhankelijk van leeftijd).
  • Indien kleding te klein, kapot of versleten is, kan deze kleding geruild worden. Bij verlies wordt geen nieuwe kleding verstrekt. Men dient deze kleding dan aan te schaffen via de webshop (site R.K.V.V. De Leeuw).
  • Indien leden kleding vergeten zijn, kan er geen kleding geleend worden.
  • De kledingcommissie zorgt ervoor dat bij alle leden en teams de kleding up-to-date is. Met up-to-date wordt bedoeld dat uitsluitend de kleding van de sponsor wordt gebruikt en (erg) beschadigde kleding wordt vervangen.
  • Uitsluitend de trainer of elftalbegeleider is bevoegd om kleding te bestellen bij de kledingcommissie. De kledingcommissie heeft een lijst met de aangewezen contactpersonen.
  • De elftalbegeleider of de trainer kan uitsluitend voor het eigen team een bestelling plaatsen.
  • Bestellingen bij de kledingcommissie worden uitsluitend per mail ingediend. De contactpersonen kledingcommissie en het email adres staan vermeld op de website van R.K.V.V. De Leeuw. kledingcommissie@vvdeleeuw.nl
  • Aan het begin van het nieuwe seizoen en na de winterstop zal erop van tevoren bekendgemaakte data iemand van de kledingcommissie aanwezig zijn i.v.m. uitgifte kleding en of ruilen van kleding.

Met vriendelijke groet,

De kledingcommissie